Reklama w Google

W Polsce jest 26 mln użytkowników internetu, z czego 96% korzysta z wyszukiwarki Google.

Istnieją dwa sposoby, by to osiągnąć:


  1. Pierwszym jest pozycjonowanie.Jest to działanie, które może sprawić, że będziemy pokazywać się wysoko na liście naturalnych wyników wyszukiwania. Niestety, jego wadą jest spory czas oczekiwania na efekty. Ponadto płacimy za nie nawet wtedy, gdy mamy mało wejść na stronę.

  2. Drugim sposobem są płatne reklamy w Google. Dobieramy tutaj odpowiednie słowa kluczowe, które od razu po uruchomieniu kampanii będą pokazywały nasze reklamy nawet na pierwszej pozycji wyników wyszukiwania. Dodatkową zaletą jest fakt, że płacimy dopiero, gdy użytkownik wejdzie na naszą stronę, a samo wyświetlenie reklamy jest darmowe.


Dlatego warto powierzyć tworzenie kampanii doświadczonej agencji marketingowej. Niewłaściwe przeprowadzenie takiego działania skutkować może brakiem widocznych efektów, czyli złym wydatkowaniem zainwestowanych pieniędzy.


Jest wiele aspektów, a także szczegółów technicznych narzędzia Google AdWords, które trzeba wziąć pod uwagę, by wydane środki mogły przełożyć się na jak największy zysk.


Przeprowadziliśmy już wiele skutecznych kampanii, więc wykorzystaj nasze doświadczenie i skontaktuj się z nami!

brak obrazka