Blog


23.07.2015

Twoja firma na Facebooku

W tym artykule podpowiemy: dlaczego warto założyć funpage dla swojej firmy na facebooku oraz jak to zrobić?



Twoja firma na Facebooku

Budzisz się rano. Pierwsza kawa. Zamiast utartej w minionych latach gazety – spoglądasz na ekran monitora przed Tobą. Włączasz i pierwsze, co sprawdzasz, to nie wiadomości ze świata, ale Facebook. Sprawdzasz, czy przyjaciele, znajomi, rodzina do Ciebie nie napisali, jakie masz powiadomienia, a może ktoś skomentował ostatnio udostępniony przez Ciebie status i ile dostałeś "lajków". Dzięki temu portalowi społecznościowemu dowiadujesz się, co się dzieje na świecie, jak czują się Twoi przyjaciele, jakie mamy dzisiaj święto a nawet... jaki jest dzień tygodnia. Czy naprawdę tak masz? Bo ja, przyznam szczerze, że tak.

Wychodzisz do pracy. Zabierasz ze sobą komórkę. Oczywiście, masz włączony pakiet internetowy. Sprawdzasz Facebooka i komunikujesz się z innymi przed pracą, w czasie przerwy i po. W drodze na zakupy również. I najchętniej w każdym innym momencie Twojego dnia.

Poznajesz nową osobę. Świetnie Ci się z nią rozmawia, okazuje się, że macie sporo wspólnych tematów, więc będzie cudownie pogadać o nich jeszcze kiedyś przy kawie. Pytasz, jak ją znaleźć na Facebooku. Jakie odnosisz wrażenie, kiedy mówi Ci, że nie ma założonego konta?

Pierwsze, co czujesz, to zaskoczenie. Jak to, przecież dzisiaj każdy musi mieć profil na Facebooku! Skąd można by się dowiedzieć tych wszystkich różnych rzeczy i jak inaczej można byłoby utrzymywać kontakt? Jak inni mogliby mi powiedzieć, co im się podoba, jak nie dzięki opcji "lubię to!"? Jak w ogóle można funkcjonować bez tego portalu?
Nie masz tam założonego konta? Proste – najwyraźniej nie istniejesz.

Facebook, chcąc nie chcąc, stał się silną silnią reklamową. Trudno orzec, czy takie zamierzenie pojawiło się w głowie jego twórcy, Marka Zuckerberga, od początku powstania idei, czy może raczej okazało się to wspaniałym produktem ubocznym. Fakt faktem, niezmiernie wpływa na nasze życie.

Możemy znaleźć w nim konkretną grupę, która dzieli te same zainteresowania co my lub pracuje w tej samej branży zawodowej. Z łatwością znajdziemy firmę, która nas interesuje, żeby poczytać o opiniach na jej temat. A jeżeli firmy nie ma na Facebooku? Widocznie nie jest warta naszej uwagi lub jest niesolidna, żeby ją brać pod uwagę.

Każdy przedsiębiorca, który jeszcze nie założył swojej firmie konta na tym portalu, powinien sobie dobrze to przemyśleć. Dzięki użytkownikom „lajkującym” naszą stronę można wspaniale się zareklamować i dotrzeć do większego grona odbiorców, a z pewnością taka praktyka zaowocuje w przyszłości korzyściami i przyzwyczai nowych klientów do firmy. Facebook gwarantuje również dodatkowe usługi, dzięki którym możemy się wypromować i bardzo dobrze sprzedać na rynku informacji.


Oceń artykuł:

przydatny trudno powiedzieć bezwartościowy

Kategorie wpisów na blogu

Najnowsze wpisy

Szukasz specjalisty od reklamy na Facebooku?
skorzystaj z naszych usług!

Kampanie reklamowe na Facebooku

 

Social media