24.02.2015
Dobierając formę reklamy internetowej powinno zwracać się uwagę na przedmiot i cel reklamy oraz do kogo ma ona dotrzeć. Ważnym czynnikiem jest wyjątkowość i charakter reklamy, to one często decydują o sukcesie.
Dobierając formę reklamy internetowej powinno zwracać się uwagę na przedmiot i cel reklamy oraz do kogo ma ona dotrzeć. Ważnym czynnikiem jest wyjątkowość i charakter reklamy, to one często decydują o sukcesie.
Reklama w Internecie posiada wiele postaci i charakteryzują ją pewne standardy.
Istnieją dwie metody utrzymywania komunikacji między odbiorcą a nadawcą. Pierwszą z niej jest metoda „push”, która polega na regularnym dostarczaniu informacji do odbiorcy w postaci komunikatów. Druga zaś to metoda „pull”, która zachęca do częstych odwiedzin na stronach reklamodawcy.
Reklamę mogą tworzyć elementy tekstowe oraz graficzne. Niektóre z form reklamy internetowej poza wartościami dodanymi, czyli możliwościami nowego medium przypominają reklamy, które stosuje się w mediach tradycyjnych. Internet łączy cechy klasycznego medium, jakim jest prasa, i medium kierunkowego oraz zawiera też elementy marketingu bezpośredniego.
Internet jest równorzędny z tradycyjnymi mediami, ponieważ bywa traktowane jako uniwersalne medium przesyłania wszelkich informacji, często bywa wykorzystywany jako medium wzmacniające wizerunek już znanej marki produktu oraz jako medium lojalnościowe, dostarczające wielu możliwości w dynamicznym kreowaniu rozmaitych konkursów, czy też interaktywnych formularzy, zapewniające sporą pojemność informacji.
Oceń artykuł:
przydatny trudno powiedzieć bezwartościowy
Szukasz specjalisty od projektowania stron?
skorzystaj z naszych usług!
Tworzenie stron internetowych